Related Posts with Thumbnails

måndag 19 juli 2010

Sol ute, sol inne...

...sol i hjärtat, sol i sinne!

En sån där dag då jag njuter extra av vår morgonpromenad. Jag bor vid världens finaste park och där ville jag rulla mig i gräset av glädje, pussa på alla mjuka humlor och de små duniga ankungarna som låg och solade som små bollar vid bäcken ville jag borra in näsan i men tror inte mamma anka hade uppskattat det.

Jag tror jag log lite extra åt alla vi mötte och helst skulle jag vilja springa fram till alla och kramas och säga...
ÅHH
VILKEN UNDERBAR DAG!
Men det gjorde jag så klart inte utan nöjde mig med att le fånigt.

Vill ut och bada men det verkar vara svårt att få med någon idag så jag kanske får nöja mig med att sitta på balkongen och läsa min bok där istället för på den där filten jag så gärna vill ligga.

Konstigt... jag lämnade en halv pizza på bordet igår när jag gick och la mig. Idag är den spårlöst borta. Har jag haft ett pizzamonster på besök i natt kanske?

Mystiken tätnar...

1 kommentar:

  1. Håller med din mamma,till punkt och pricka.Bry dig inte om psykon, för det är det dom är.EGEN ÅSIKIT!!!!!!!!.

    SvaraRadera