Related Posts with Thumbnails

fredag 30 juli 2010

Note to my self!

Lägg inte kassen med varor och ägg nederst i cykelkorgen och en stooor väska över.
Av sex ägg höll ETT!!

Tänkte ha lite hemma-SPA senare idag när jag städat och gjort mig förtjänt av det så jag tänkte inhandla en gurka och lägga fina skivor över mina stackars svullna ögon och göra lite gott gurkvatten att dricka.
Snälla damen i kassan uppmärksammade att gurkan jag skulle köpa var lite mjuk på ett ställe.
Smarta Petra svarar:
- Ähh, det gör inget.... jag ska ändå inte äta den!

Oooops....

4 kommentarer:

  1. Hahaha..undra vad hon tänkte! ;)

    SvaraRadera
  2. Haha :) TACK Fan va kul!!!

    Kanske slår min dunderflopp?
    Övningskörde med väldigt olika mål, och min handledare hade för vana att stanna på mackar & köpa kvällstidning och prova olika chockladpraliner som låg vid kassan. Innan han gick in gjorde han nåt schluurrp-ljud och jag fatta att det var dags att prova ännu en sort....

    En gång blev målet Micro i Valbo, jag greppar en 2-pack koncenterad spolarvätska och ställer mig i kön, so far so good :S Söker verkligen ögonkontakt med kassörskan, smäller upp dom 2Litrarna på disken och ger ifrån mig ett väldigt högt - SCHLUURRPP!!!

    Jag visste inte hur jag skulle ta mig därifrån fort nog med min skam och ett hysteriskt asgarv kröp jag ut och försökte återberätta händelsen för min "körlärare" :( Fy fan va pinsamt, alltså erkänner att jag är knasig men dricker ALDRIG spolarvätska......

    Kram M-mia

    SvaraRadera
  3. Du Petra, det var inte så farligt det där med äggen ändå, En gång för länge länge sen när jag varit och handlat och skulle parkera bilen på parkeringen hemma så tyckte jag,-fan det blir nog trång att komma ut med matkassen från den där fickan så jag ställde den på marken utanför parkeringsfickan. Sen när jag skulle backa in gick det liksom lite tung,,vafaaan tänkte jag och gasade på ordentligt och det guppade till, vad tror du det var jag körde över?

    SvaraRadera
  4. Hahaha det var mer än ägg i den kassen antar jag :o)

    SvaraRadera