Related Posts with Thumbnails

söndag 25 juli 2010

Jag gav upp den här kvällen...

...för även om jag dansar nykter och är lika social och kan ha precis lika roligt utan sprit inser jag ganska snart på krogen att jag känner mig lite malplacerad just i kväll. Det beror inte på den uteblivna alkoholen utan det är nog mest humöret bara som inte riktigt var i partystämning.

Mina tre partners ikväll, Mattias, Magnus och Thomas var på betydligt bättre humör än jag och stannade kvar när jag drog mig hemåt men trots uteblivet partyhumör är jag ändå glad att jag följde med för en lördagkväll ensam hemma i soffan har jag haft alldeles för många redan.

Men ärligt, lite suger krogen faktiskt. Vad förväntar jag mig att jag ska få ut av en kväll där? Mannen i mitt liv lär jag ju knappast hitta där, dansa älskar jag ju men så knökfullt som dansgolvet oftast är kan jag knappt röra mig ändå. Fast lite roligt att bara titta på folk ibland är det ju och ibland blir även jag tittad på men just idag var en sån där kväll när man känner sig näst intill osynlig.

Jag kommer i alla fall att må bra i morgon. Det är bra...


Jodå en cider drack jag och Mattias gör tummen upp!
Vilka jävla psykoflin! Scary...
Mattias ser i alla fall normal ut!
Thomas!
Fina Magnus!
Värsta coola killen!
En typisk Magnusmin!
Petti brillorm!
Nu säger jag godnatt!

11 kommentarer:

  1. Men asså... Håller du TRE såna män som VÄNNER och delar inte ens med dig av dem ;)???

    SvaraRadera
  2. Hahaha jodå jag delar mer än gärna med mig!
    De är singlar alla tre så det är bara att ta för dig vännen ;o)

    Kram

    SvaraRadera
  3. Underbar bild på dig, söta! Kramar!

    SvaraRadera
  4. Hihi du menar den med grimasen va ;o)

    Kram sötis!

    SvaraRadera
  5. Men strålande.... Ole Dole Doff... Vart ska jag åka?? *L*

    SvaraRadera
  6. Hihih, alla dååååå!! :)

    SvaraRadera
  7. går ju inte att skriva här.

    SvaraRadera
  8. kinke lane koff!

    SvaraRadera
  9. Koff är ju förvisso öl... men får jag välja tar jag nog koff ändå :)

    SvaraRadera
  10. ja öl är nog bättre än män.

    SvaraRadera