Related Posts with Thumbnails

onsdag 21 juli 2010

Ett vänligt men BESTÄMT....

Att man inte kan älska alla är jag fullt medveten om men jag kan inte låta bli att fundera på vad det är som är så provocerande med mig som får folk att spy galla över mig i kommentarerna stup i ett? Hade jag hetat Linda Rosing eller Paris Hilton hade jag kanske förstått men jag är en ganska tråkig och normal tjej och jag skriver inte mer provocerande saker än någon annan blogg jag läser *pekar ut till höger* men ändå verkar det som om det bara är jag som ska behöva stå ut med dessa inskränkta människor som inte kan låta bli att slänga sina idiotiska kommentarer och åsikter i min blogg.

Nu är jag gruvligt trött på spekulationer om saker i mitt privatliv och trött på skvallerkärringar som påstår sig veta ALLT om mig och som dessutom har någon form av tvångstanke att behöva ventilera det med mig men ändå inte kan fatta vad jag skriver som svar.

Och folk som bara slänger skit på mig och verkar ha åsikter om hur jag lever mitt liv eller vad jag gör och inte gör känner jag just nu jag skulle vilja ge en enkel till månen (jag spar på de tankar jag egentligen har).

Snälla förklara för mig vad ni gör här egentligen? Tydligen tycker ni ju att jag är så intressant att ni inte kan låta bli att läsa eller är ni bara så jävla nyfikna och har så egna tråkiga liv så att läsa min blogg och förfasa sig är det enda lilla roliga ni har?

Gör så, fortsätt läsa mina vänner men hädanefter kommer jag inte publicera en kommentar mer som innehåller påhopp, skitsnack eller bara ren jävla dynga utan allt sånt kommer jag att kasta.

Så snälla, skaffa er ett eget liv eller fortsätt hänga här och reta upp er men håll då i alla fall käften!

10 kommentarer:

  1. Men det är ju bra konstigt hur du kan dra till dig ufo´na... *Kram*

    SvaraRadera
  2. Ja jag vet inte vad det är som gör att de samlas här inne :o(

    Kram

    SvaraRadera
  3. jag har sagt det förr, och jag hoppas att du verkligen håller det nu... publicera inga såna kommentarer, det är ju det som gör att de fortsätter skriva dumma saker.
    får de ingen respons så är det inte kul heller.

    för jag är rätt säker på att det är det som är grejen.. att reta upp dig och få svar, att du försvarar dig. du ska inte behöva försvara dig alls, klicka bara bort dem på en gång.

    det är aldrig kul att reta nån som inte bryr sig vet du.

    kramar!

    SvaraRadera
  4. Att sänka sig till en idiots nivå är dömt att misslyckas, han vinner på sin rutin ;-)

    Publicera bara det du vill och tycker är ok, kasta allt annat...

    Fortsätt med din goa blogg!

    SvaraRadera
  5. Städa bort dom bara så du kan fortsätta blogga utan att bli påhoppad :)

    SvaraRadera
  6. Människor är konstiga...det har jag alltid sagt.

    Jag känner dig inte ens men har aldrig stött på ett inlägg här som jag kan tänka mig att man bara måste förfasas över eller skriva elaka kommentarer till.

    Fortsätt skriv och skit i alla nötter, de knäcks till slut.

    /P

    SvaraRadera
  7. Skit i idioter som dom vännen. Dom är verkligen inte värda din energi. Som dom andra säger, skit i att publicera. Visserligen så läser du ju dom ändå och DET är ju det som egentligen känns mest, men låt det inte röra dig i ryggen. Du är bättre än så och värd mycket mer.

    Kram på dig

    SvaraRadera
  8. Petti Löve you,,,,

    SvaraRadera
  9. Det är just det här som gör att jag inte stänger ner bloggen. Att det finns människor som läser och inte retar sig på allting utan stöttar istället.

    Man behöver inte hålla med mig eller stryka mig medhårs men elakheter och falska påhopp klarar jag mig bra utan!

    Kram på er och tack!

    SvaraRadera
  10. Jag har med fått ett par tråkiga elaka kommentarer hos mig. Men faktiskt så brydde jag mig inte speciellt mycket även om jag skrev ett inlägg som försvar om det dom hade åsikter om.
    Försök att inte bry dig!
    Vi gillar dig! :)
    Kram

    SvaraRadera