Related Posts with Thumbnails

onsdag 14 juli 2010

Värmen gör mig lycklig....

...så jag blir smått trött på alla som envisas med att klaga på den. NJUT!

En cykeltur med Jocko till affären, frukost och morgonsamtal med älskade mamma, läsning av favoritbloggarna och solen som tränger in genom den öppna balkongdörren och dansar på parkettgolvet är sånt som gör mig glad idag. De dansande myrorna överallt i lägenheten gör mig däremot mindre glad. Så länge de inte tänker hjälpa till med hyran vill jag inte ha några inneboende så jag lär väl ringa hyresvärlden för hjälp med vräkning av de små rackarna.

Tänker ta med Azitas söta lillasyster till havet en stund idag medan Azita den stackaren måste jobba och sköta sitt cafe. Jag tror jag skulle kunna leva på den där filten med en bok under näsan hela sommaren och det underbara är att jag har några veckor till jag faktiskt kan få njuta av att göra det.

I morgon ska jag skriva på papprena på det nya jobbet. Behöver jag säga att det känns underbart?

2 kommentarer:

  1. Härligt att du känner lycka! :)
    Lite sol & värme gör susen för kropp & själ. Jag blir också lycklig & lite annat med ;) när värmen infinner sig.

    Kram & ha en underbar dag! :)

    SvaraRadera