Related Posts with Thumbnails

måndag 12 juli 2010

Fick svar nu!

Och som jag trodde var det något som gjorde att han inte ville träffas.

Hans sms...

"Så här, jag känner att jag inte kommer att utveckla de känslor som jag vill känna. Jag måste känna 100 annars blir det bara halvdant. Har gärna kontakt med dig ändå om du vill som vän"

Nej, jag har mina vänner och trots att jag inte har hunnit få några starkare känslor för honom så gör det ändå ont och tårarna rinner och det är nog inte direkt för honom utan för att det ALLTID blir så här. Kan ingen tycka om mig? Kan ingen få de där känslorna för mig?

Just nu känns det som jag kommer få fortsätta leva själv med sviterna kvar efter mitt krossade hjärta och bara nöja mig med små äventyr men killar som bara vill leka för stunden.

Jag är tydligen oälskbar...

8 kommentarer:

  1. du är inte alls oälskbar och visst kan någon få de rätta känslorna för dig.

    nu vet jag inte riktigt hur det är, men om det är så att du aktivt letar efter nån, så sluta med det! försök inte dejta nån för att komma över nån annan, jag tror inte det funkar.
    det är när de känslorna lägger sig och börjar kallna som du kan sända ut rätt signaler till andra killar.

    men skit i karlar nu. du behöver inte träffa nån för att må bra, du har fina vänner som ger dig kärlek.
    så länge du 'letar' och desperat vill ha nån, så tror jag inte du kommer träffa rätt.

    puss o kram.

    SvaraRadera
  2. Nej, stopp och belägg! Du är *inte* oälskbar!

    Sluta genast tro det!

    SvaraRadera
  3. Fast nånstans är det ju ändå bra att han talar om hur han känner.
    Men jag vet känslan. Har den också..

    SvaraRadera
  4. Jag vet det så väl Jennie men fan vad svårt det är att leva efter det när man så gärna vill :o(

    Willie jag vet någonstans att det inte är så men JUST NU känns det så!

    Du har helt rätt Antoinette, jag uppskattar hans rakhet helt klart. Men det känns ju likförbannat!

    Kramar er!

    SvaraRadera
  5. Du är verkligen inte oälskbar - den tanken vill jag att du raderar genast!

    Jag tror dock du letar på "fel" ställen - dvs, skippa internetdejtandet direkt - så många konstiga typer som faktiskt aldrig kommer kunna ha ett okomplicerat förhållande - se till att börja se över kompisarkompisar eller GAMLA bekanta :) DET kan vara en hit :)

    SvaraRadera
  6. Vilda jag tror du har rätt för alla killar jag träffat som det bara blir skit med är killar på nätet. Är alla relationsrädda där eller???

    I vilket fall orkar jag inte mer strul just nu. Det får bli en dejtingpaus!

    Kram

    SvaraRadera
  7. Så länge ditt hjärta känns krossat kan du inte älska på det sättet. Läk ditt hjärta och sluta leta. Då plötsligt, när du minst anar det så står han där!!! Jag LOVAR!!!

    SvaraRadera
  8. Jag tar dina ord och lägger de närmast hjärtat och lovar att försöka leva efter det!

    Tack och kram!

    SvaraRadera