Related Posts with Thumbnails

torsdag 8 juli 2010

Bearbetning!

Hela den här dagen har gått åt att bearbeta information jag gärna sluppit men eftersom jag delgetts den har jag inte haft något annat val än att låta det sjunka in och försöka hantera det på bästa sätt. När jag vaknade var det ångest som krampaktigt höll sig fast i mitt bröst men på något sätt fick jag kontroll över det och tänkte att det ska inte få grepp om mig igen och framför allt inte få påverka mig. Den biten är svårare för påverkad blir jag mer än vad jag egentligen vill men jag slår det ifrån mig.

Men det var idag det. I morgon packar vi bilen och åker till Öland och ska bo i husvagn, mysa vid havet och bara ta det lugnt och få sol på näsan och jag vet att det kommer att göra mig gott. Jag kommer att lämna den där informationen jag fått och det den gjort med mig vid brofästet i Kalmar och inte ta den med mig och på söndag när jag åker tillbaka kommer jag bara vinka åt den där blöta fläcken och säga hej då... för gott!

Det ska inte få vara en del av mitt liv längre. Jag förtjänar bättre än så. Synd inte du tycker det!

2 kommentarer:

  1. Bra! Precis så ska du göra. :)

    Ha en underbar tripp & njut av sol & ledighet.

    SvaraRadera