Related Posts with Thumbnails

lördag 10 juli 2010

Trött och nyduchad...

...och har troligtvis fått bort all sanden som krupit in i alla skrymsle och vrår i kroppen och jag försöker släppa klumpen i magen som sitter envist kvar efter den där informationen jag fått som jag önskar jag sluppit men idag är den mer envis än innan.

Och som vanligt finns det bara ett bot. Fokusering på något annat... nej.... någon annan och jag kommer på att han inte ens fått något namn här på bloggen ännu trots att han faktiskt tar upp en del av mina tankar. Det kanske är omedvetet att jag inte vill namnge en kille till eftersom alla mina träffar bara finns kvar som etiketter på bloggen och inget mer. Men jag ger honom ett namn ändå. Vi har ju trots allt träffats två gånger och är det inte så att han fortfarande är sjuk i morgon så kommer vi troligtvis tillbringa natten ihop. DET hoppas jag kan få mig att glömma och slippa klumpen i magen.

Klandra mig gärna...

I vilket fall. Hans namn blir J.

2 kommentarer:

  1. Jag har ju oxå bara en benägenhet att få massa namn men ingen som "stannar" i mitt liv liksom.. =( .. Ibland får jag tänka efter.. "vem fan var det??"

    SvaraRadera