Related Posts with Thumbnails

måndag 15 februari 2010

Tredje gången på fotokursen...

...idag men jag är inte så mycket klokare ändå. Hade det inte varit för jag betalat nästan tusen spänn för fyra gånger hade jag nog inte gått dit mer än första gången för inte har det varit världens bästa upplägg. Förstår att det kan vara svårt att veta hur duktiga alla är eller inte är och inte riktigt veta vilken nivå man ska lägga kursen på men nivån är ungefär den samma på oss sex som deltar och jag vet inte om nivån stigit något avsevärt efter dessa tre gånger.

Jag har fortfarande svårt att hålla isär bländare och slutare och alla värden man ska ställa in och hur och vad de olika värdena gör och hit å dit. Allt som har med siffror att göra är jag lite allergisk mot.

Den enda siffra jag just nu har i huvudet är sex men vad tjänar det till?

Börja fan mögla ihop snart, blääääää.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar