Related Posts with Thumbnails

torsdag 11 februari 2010

Snön knastrar...

...under mina fötter när jag tidigare än någonsin är ute och tar första promenaden och kylan biter hårt mina kinder men jag känner ändå mer värme än på länge.

Det är strålande sol och vintern känns inte lika besvärande nu när snön gnistrar som miljarder diamanter som täcker all omgivning och trots att det är långt kvar till våren är det helt plötsligt hanterbart. Precis som min situation helt plötsligt känns...
Hanterbar!

Jag kan känna att solens strålar försöker tränga in i mitt mörka inre och även om de inte når riktigt ända fram så kan jag ändå så starkt känna det...

Jag börjar kunna släppa in ljus igen!

5 kommentarer:

  1. Härligt! Hoppas du får en bra fortsättning på dagen! Kram på dig och Jocko

    SvaraRadera
  2. Amelie> Tack vännen!
    Hoppas vi kan ses med vovvarna snart :o)

    Kram

    SvaraRadera
  3. Låter fint. Sol är bra.
    Kram.

    SvaraRadera
  4. Härligt! Även små steg leder ut ur mörkret. Snart är våren här!

    SvaraRadera
  5. Du är värd allt ljus vännen!

    Kramar!

    SvaraRadera