Related Posts with Thumbnails

måndag 15 februari 2010

Man in my life!!

Jag har en profil på match.com som jag kollar till ibland och nån gång då och då finns det små guldkorn i inkorgen.

Det här mailet kommer från andra sidan jordklotet och kan det här vara mannen i mitt liv tro???


Hej.
Jag är gammal, skickade jag ett mail till din JackHideto. Kan försvinna ur historien om din show redan. Jag vet att du letar efter någon som inte har mycket kvar av din ålder. Men en kvinna så att du har en mycket trevlig stämning, och ger upp post omkörd igen. Även ålder isär, för att passa känslor och känslor med er, tror jag. Och på grund av de olika länderna, förstår vi att det finns ett avstånd mellan varandra. Jag har haft de senaste två-tid arbetar utomlands. New York och Sydostasien. Så är jag också avstånd och kulturella skillnader i varandras länder, och jag lyckades övervinna. Den första är naturligtvis ganska väl från början av er relation som vänner. Jag är glad och jag får en chans att komma. Vi ser fram emot att höra från dig på mail från dig. Jag vet inte språket i ditt land använder automatisk översättning. Förlåt mig om det är så konstigt uttryck.
Till kära Jack Hideto


Jag har i alla fall svarat och sagt att jag tar första bästa flyg till Hongkong!

3 kommentarer:

  1. haha, det var värre än det brukar vara med sån översättning till o med :´)

    SvaraRadera
  2. Förstår inte vad problemet är ;)

    SvaraRadera