Related Posts with Thumbnails

lördag 20 februari 2010

Gårdagen...

...blev förvånansvärt bra och trevlig.

Tittade på den andra lägenheten men bestämde mig för den jag först kände för så nu blir det en flytt nästa helg till ett nytt hem med badkar och massa grönområde för Jocko. Känns jätte bra.

Sen blev det en långfika med en underbar vän som jag träffar allt för sällan. Hon står mig väldigt nära och gör mig varm i hjärtat och det är alltid lika mysigt att träffa henne. Vi hade en hel del att uppdatera varandra om vad som hänt sen vi sågs i somras. För mig blev det allt för påtagligt att berätta om allt som hänt och jag kunde inte hålla tillbaka tårarna när vi berörde vissa ämne. Det gör fortfarande ont även om jag har betydligt större distans till allt just nu än för några veckor sen.

Sen blev det faktiskt ett spontant pubesök med Azita och Jessika som numera är butikschef i min gamla butik. Det blev givetvis massa snack om butiken och hela min historia med den.

Det kändes underbart att få bli lite vinsusig och sitta och titta på folk. Tyvärr kunde jag inte röra på mig eftersom min kjol spruckit i hela rumpan så jag satt snällt och fint på barstolen utan att röra mig en milimeter.

Ja det blev en bra dag och en trevlig kväll!

Azita och Jessika

Min rumpa och söndriga kjol på krogen!

6 kommentarer:

  1. Skönt att det löste sig med lgh så fort! =o)

    SvaraRadera
  2. Dixie> Ja det känns jätte bra faktiskt även om själva flytten är tråkig. Helst nu när det är typ två meter snö ute!

    SvaraRadera
  3. Haha, sådär blev det på en top jag hade på mig ute en gång - utan att jag märkte det. Gick omkring o trodde jag var "snygg" o så syntes hela sidan o bh'n...tur man var berusad ;o)

    Skönt att det löser sig med lägenhet - badkar är i alla fall ett plus...!

    Kramar

    SvaraRadera
  4. jag trodde du hade gått ner i vikt eller var du för optimistisk och tog på en för smal kjol.

    Mamma

    SvaraRadera
  5. Smurfan> Det värsta är att jag redan bytt kjolen en gång för den första gick sönder likadant :o(

    Ja nu ska det badas :o)

    Kram

    SvaraRadera
  6. Mamma> Nääää dålig kvalitet skulle jag nog säga.
    Som sagt andra kjolen som går sönder...

    SvaraRadera