Related Posts with Thumbnails

måndag 15 februari 2010

Kanske han fick dåligt samvete...

...för han vet att det inte gick riktigt rätt till med uppsägningen av min lägenhet för i lördags kväll ringer han på min dörr och blir något generad när jag öppnar i bara handuken.

I vilket fall ska han hjälpa mig att ordna ny lägenhet med hjälp av sina kontakter och jag behöver inte tänka på ifall det skulle vara så att jag hittar något nytt innan min är uthyrd. Dubbla hyror är inget jag behöver oroa mig för. Jag kan flytta när jag vill men får gärna stanna till sista maj om det inte löser sig innan.

Dåligt samvete tror jag!!!

Jag har även hittat en ny lokal till min butik. 20.000 kr billigare i månadshyra och ligger centralt men behöver kanske lite mer marknadsföring men när folk väl hittat dit är saken klar. Ringde hyresvärden idag men den personen var ledig men i morgon kanske jag kan få mer information.

Så ni ser, det rör på sig!

8 kommentarer:

  1. Hmm, ja det låter som dåligt samvete men jag tycker ju att han isf kunde låtit dig stanna kvar i din lägenhet. Han fick ju hyran till slut. Jag hoppas allt löser sig till det bästa nu. Kram

    SvaraRadera
  2. Anna> Jag känner ändå att jag vill flytta för att få ner min boendekostnad så det kommer säkert bli bra till slut!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Men den öppna spisen då, du kan ju inte lämna den, haha!

    SvaraRadera
  4. Anna> Nä det svider det ska jag erkänna.

    SvaraRadera
  5. yay! en positiv vindpust känns bra. kramar!

    SvaraRadera
  6. Dåligt samvete SKA han ha!

    Skönt att det verkar ordna upp sig nu! =o)

    SvaraRadera
  7. Härligt att det börjar ordna till sig för dig.
    Jag håller tummarna att du hittar en bra lokal för din butik och en trevlig lägenhet att bo.. :)

    SvaraRadera
  8. BRA! J-a gubbjävel. Han BORDE ha dåligt samvete.

    Hoppas det fixar sig med lokalen - oavsett du napar på Chanel eller håller fast vid ditt eget.

    Kramar

    SvaraRadera