Related Posts with Thumbnails

torsdag 4 februari 2010

Om jag skrattar och ler...


...är det ingen som ser att jag är ledsen och har ont! Jag skrattar och visar mitt sötaste leende så ingen ser att det enda jag vill är att gråta i någons famn och känna en hand stryka över mitt hår och viskar i mitt öra att allt ordnar sig.

Jag skrattar och ler och då tror alla att jag inte behöver någon för jag är en stor flicka och klarar mig så bra själv och jag mår bra utan att någon säger jag älskar dig.

Så jag skrattar och ler...

3 kommentarer:

  1. Hur mycket du än flinar upp dig, kommer alla ändå fatta att du är tragisk,mår dåligt, har ont, blivit lämnad blablabla eftersom du skriver 69 inlägg om dagen om hur synd det är om dig, skriv nå roligt ist, blir deppig av att läsa ditt ältande!..trams, ryck upp dig!

    SvaraRadera
  2. snart skrattar du med ögonen också.
    Jag älskar dig.
    mamma

    SvaraRadera
  3. eftersom du läser alla 69 inläggen, betyder det att du finner bloggen väldigt intressant.
    Och om du bara vill läsa roliga inlägg så tycker jag att du ska läsa humoristernas bloggar. Sedan trodde jag att det är med bloggar som med TVn, stäng av eller byt kanal när det är något du inte gillar.
    Petras mamma

    SvaraRadera