Related Posts with Thumbnails

tisdag 16 februari 2010

Ekonomin då?

Njaa sådär va!! Har ringt socialen för faktum är att jag inte ens kan betala hyran på min a-kassa. Men i väntan på tid för möte där får jag helt enkelt sälja av så mycket jag kan. Så nu är det Tradera som gäller. Alla kläder på bilden ska läggas ut och säljas och jag hoppas jag kan få en slant. Vissa kläder är helt nya med lapparna kvar och en del aldrig anväda.

Va fan jag kanske skulle sälja något här på bloggen. Va säger ni om det tjejer? Jag lägger ut några plagg och en summa jag minst vill ha sen får ni bjuda i kommentarsfältet :o)
Hahaha vilken grej va?

Skulle det funka tror ni?

8 kommentarer:

  1. Jag har sålt en kappa till Katie (Bildbubblan) via bloggen så det kan säkert funka!

    SvaraRadera
  2. Anna> Ja jag kanske skulle testa :o)
    Bara två tre plagg kanske!

    SvaraRadera
  3. prova du..vad heter du på tradera förresten..du har så mycket fina kläder så jag kan säkert gå in o buda där...Lycka till. Kram!

    SvaraRadera
  4. Du funderar över OM du ska ta jobbet i Chanelbutiken eller inte??? När du inte ens kan betala hyran som det är idag? Tror du att socialen kommer att betala dig bidrag när dom får veta att du är arbetslös i väntan på att starta eget och har tackat nej till ett jobb?

    SvaraRadera
  5. Anna> Ja ska pröva :o)

    Bittan> Jag heter pita73 men har inte lagt ut något ännu men håll utkik :o)

    SvaraRadera
  6. Anonym> Nu är ju det jobbet inte förrän 1 april och det är samma datum som jag ska öppna butiken. Och om jag ska öppna eget och har ett datum så är det lite svårt att ta ett annat jobb... eller???
    Och nu är jobbet i Stockholm och för det krävs en BOSTAD!!! Inte världens lättaste att hitta.
    Och jag har inte tänkt gå arbetslös varken till den 1 april eller innan dess så socialen har nog inga invändningar eftersom jag begär stöd för tid som redan varit.

    Varför anonym????

    SvaraRadera
  7. Jaa! Lägg ut lte kläder här på din blogg! Vilken stl är det? Massa fina kläder ju!
    /Hille

    SvaraRadera