Related Posts with Thumbnails

måndag 15 februari 2010

Ja vad säger man?

"Plötsligt händer det" som de säger i Trissreklamen!

Fick ett samtal nyss från en god vän. En fransman och en affärsman så långt ut i fingerspetsarna man kan komma som alltid vurmat lite extra för mig och min framtid. Han har en kvinnlig kollega som ska öppna en Chanelbutik i Stockholm, ett parfymeri. Nu söker de en butikschef som kan driva butiken och 3-4 anställda.

Ja nu är jag erbjuden jobb!

Snacka om myror i skallen nu men ett möte med kvinnan ska jag ha i alla fall och se hur det känns och vad vi kan komma fram till.

Ja jag säger då det...

14 kommentarer:

  1. Matt> Ja tack men jag har stora beslut att fatta innan jag kan svara ja!
    Boende är ju ett problem...

    Kan jag bo hos dig kanske ;o)

    SvaraRadera
  2. Men åh så kul det låter! Hur länge fick du fundera på saken?

    SvaraRadera
  3. Anna> Vi ska ha möte först sen får vi se. Det är från 1 april i alla fall!

    Meen jag vet inte om jag vill lämna Gävle :o(

    Kan man veckopendla tro??

    SvaraRadera
  4. Ohh vad spännande!

    Äntligen nåt bra efter all skit...

    Välkommen till människobyn! :)

    KRAM och grattis

    SvaraRadera
  5. Det är väl bara 20 mil till Sthlm från Gävle så veckopendling borde inte vara omöjligt? Fast säkert trist i längden. Hur länge har du bott i Gävle nu?

    SvaraRadera
  6. Happycat> Hahaha ja vi får väl se hur jag gör!
    Jag är ju ingen tuff storstadstjej även om jag gärna vill tro det!

    Anna> Det är 17 mil, tar 1,5 timme med tåg.

    4 år har jag bott i gävle nu. Gud så fort tiden har gått!!

    SvaraRadera
  7. Du är en överlevare... helt klart!! =)

    SvaraRadera
  8. wow här händer det grejer! kul! :) (menar kul att få frågan, även om du kanske väljer att tacka nej)

    SvaraRadera
  9. Oskrivna blad> Ja på något sätt lyckas jag alltid vända det mesta. Men som sagt det har varit motigt ganska länge nu så det var på tiden det börja ljusna!

    Katie> Ja det är en enorm ära känner jag som värmer även om jag inte riktigt vet vad jag vill ännu!

    Kram på er!

    SvaraRadera
  10. Ord o inga visor - oinloggad15 februari 2010 kl. 20:07

    Nej vad KUL!!! Vilket fantastiskt erbjudande - hoppas mötet går galant (det tror jag)! Härligt!

    SvaraRadera
  11. Smurfan> Ja jag är nästan rädd för att det ska vara för bra för att säga nej till!
    Kommer få svårt att veta hur jag ska lösa det då!

    Flytta till stockholm känns sådär...

    SvaraRadera
  12. AAAAH CHANEL?!?!?? :D ta det, pronto!!

    SvaraRadera
  13. deniz> hahaha ja det var ju inte oväntat att du skulle tycka det ;o)

    SvaraRadera