Related Posts with Thumbnails

fredag 19 februari 2010

I dag tas ett steg...

...i rätt riktning och en flytt närmar sig väldigt fort.

Tittade på en lägenhet igår jag fastnade för och jag fick den faktiskt. 1200 kr billigare i månaden, badkar som jag saknat och en balkong med kvällssol. Stort kök så jag inte behöver göra mig av med några av mina stora köksmöbler som den gamla kökssoffan och ett stort gammalt vitrinskåp. Fina färger på väggarna och en stor klädkammare till alla mina kläder och nära till vår stora fina park med massa grönska för Jocko att springa omkring på. Men innan jag säger ja helt ska jag titta på en till idag som ligger mitt i centrum sen får vi se. I vilket fall kommer det nog bli en flytt sista februari.

Tack gode gud för detta!

2 kommentarer:

  1. Grattis tjejen!

    Massa kramar!

    SvaraRadera
  2. härligt :D
    det löser sig, sa han som sket i vasken!

    du har blivit nominerad på min blogg. kram.

    SvaraRadera