Related Posts with Thumbnails

fredag 19 februari 2010

Det är konstigt...

...att jag längtar efter närhet men vill ändå inte släppa någon nära.

Jag vill bli smekt men vill inte låta någon ta på mig.

Jag längtar efter kyssar men vill ändå inte känna någons läppar.

Jag vill känna åtrå men vill inte låta någon tända min glöd.

Jag vill vara älskad men vill inte älska någon själv.

Jag vill förenas i hett sex men inte låta någon tränga in i mig.

Jag vill somna i någons famn men inte vakna med någon.

Jag vill vara efterlängtad men inte längta själv.

Jag vill känna naken hud under mina fingrar men inte smeka någon.

Jag vill låta mig bli bunden men vill ändå inte känna mig fast.

Jag vill bli förförd men ändå inte förföras.


Visst är det konstigt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar