Related Posts with Thumbnails

torsdag 4 februari 2010

HELVETE!!!!!

När jag tror att allt är klart och kan börja slappna av så kommer nästa moln på min himmel.

Helt plötsligt strular hyresvärden och påstår att de har andra intresserade de förhandlar med.
Vi hade ju för fan muntligt på att hyreskontraktet var mitt när vi pratade i november. Det har varit jul och nyår så hur i helvete har de hunnit???

Det här kan innebära att min nya butik kan öppnas på månen om jag har otur!!

Jag vill fan bara lägga mig och dö just nu!

HELVETE OCKSÅ!!!

5 kommentarer:

  1. Vilken jävla öken, hoppas det löser sig!

    P

    SvaraRadera
  2. men så kan de ju inte göra, muntligt gäller det också.

    SvaraRadera
  3. Andas, glöm inte att andas! Det löser sig, det gör det alltid.

    SvaraRadera
  4. Efter regn kommer Sol. Muntligt binder inte affärsmässigt! Kom igen värre saker har vi alla gått igenom! Finns det flera alternativ?

    Magnus

    SvaraRadera
  5. Åh nej! Va är det med alla hyresvärdar i Gävle C?? Den ena elakare än den andra.... Hade tänkt gå in på din blogg under kvällen och skriva att jag ser fram emot din butik.. Och så läser jag detta.. Hoppas allt löser sig..

    KRAM /A

    SvaraRadera