Related Posts with Thumbnails

torsdag 4 februari 2010

Pashion!

Ja helt plötsligt står jag här igen med mina drömmar som jag inte vet något om.
Har jag tur löser sig allt men det kan lika väl bli så att det är här det slutar...
Mina dagar i den butik jag kanske skulle öppna har i alla fall varit jätte bra.
Och innan jag fick det där tråkiga samtalet hade jag tagit lite bilder.
Stolt som jag var...
Ja det är väl lika bra att lägga upp de så får vi väl se om det kommer bli någon fortsättning på den här evighetslånga historian som tydligen aldrig vill sluta lyckligt.








4 kommentarer:

  1. Vilka fina bilder!!!
    O jag håller tummarna för att allt kommer fixa sig!!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. såå fin du är min unge.
    mamma

    SvaraRadera
  3. Ser kalas UT!!!!!!

    Magnus

    SvaraRadera
  4. Vad har hänt nu? :o Fina skor iaf. =) Stå på dig. Äckliga kommentarer ska vi klara oss utan. :P

    SvaraRadera