Related Posts with Thumbnails

söndag 21 februari 2010

Morgonpromenaden...


...i snöstormen avslutas hos Azita där jag äter frukost och planerar inför flyttkartongshandling och påbörjan av min packning. Vet inte hur jag ska hinna med tanke på att två dagar kommer försvinna pga möte i Stockholm men har man som jag flyttat 36 gånger i sitt liv börjar man få rutin på att packa och eftersom man gör en rensning vid varje flytt hinner man inte samla på sig så mycket skräp. Alltid något...

Tänk att om en vecka har jag ett nytt hem och kanske tom vet lite mer om min framtid. Känns som att jag börjar om på nytt på något sätt. Börja på ny kula, en nystart.

Gud vad skönt det känns...

4 kommentarer:

  1. Det tror jag är precis vad du behöver.
    Så lustigt, det som verkade vara en katastrof (med lägenheten) kanske blir det som kickar igång nåt nytt och bättre?
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Antoinette> Ja jag hoppas verkligen det.
    2010 kommer bli förändringarnas år för mig!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Har fruktanslöst med banankartoner sen min flytt, om du vill slippa köpa. ;)

    SvaraRadera