Related Posts with Thumbnails

fredag 19 februari 2010

Jag ger honom en chans...

....att få slippa undan. Känner inte för någon envägskomunikation och talar om att jag är en stor flicka och kan ta om han vill sluta ha kontakt.

- Haft fullt upp bara, svarar han och frågar vad jag gör.

Jag mailar tillbaka men får inget svar.

Sen loggar han in på msn men säger inte halvsju och jag har ingen lust att pocka på mer uppmärksamhet.

Blir bara trött, likgiltig och det ger mig knappast mera lust att ens försöka innolvera mig i någon annan just nu. Jag vet vad jag vill ha och behöver och det är inte att behöva be och krusa eller behöva få känna mig efterhängsen och besvärlig. Finns intresset och nyfikenheten där ska man inte ens behöva tänka eller känna så här.

Så det få bli som det bli!

Jag orkar inte ens bry mig helt enkelt...

1 kommentar:

  1. Om en man är intresserad av dig så ska du märka det. Det ska finnas ett driv i att han vill träffas, ha kontakt och ett intresse av att komma närmare dig som person. Om det inte finns ett starkt driv ens i början när man lär känna varandra, hur kommer en sådan relation se ut efter 5, 10 eller 15 år?

    SvaraRadera