Related Posts with Thumbnails

tisdag 23 februari 2010

Frukosten...

...blev jag bjuden på av Mattias på vårt stammisfik men tydligen hade de ändrat tiderna för frukostbufén så det blev bara kaffe och macka men inte illa det.

Vi åkte och träffade en trevlig dam på hyreskontoret där jag äntligen fick skriva på kontraktet för mitt nya hem. Jag kan inte med ord beskriva hur JÄVLA skönt det känns just nu att få ha det gjort och veta att jag snart befinner mig på ny mark. Inga gamla minnen som sitter i väggarna som kan plåga mig mer.
Nytt, nytt, nytt...

Packningen får fylla den här dagen men kartongerna är slut men Magnus ska komma med nya snart. Fan jag vill bara allt ska vara klart, att jag ska sitta där i soffan i min nya lägenhet, nybadad och med en kopp te i handen och hela livet framför mig. Mitt nya liv som väntar.

Och en bit på mitt nya liv fortsätter i morgon med möte i Stockholm. Först möte med Chanel och har jag tur så får jag till ett möte med hyresvärden för den nya lokalen jag hittat.

Det går framåt...

En dag i taget!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar