Related Posts with Thumbnails

lördag 13 februari 2010

Ska försöka ta mig samman...

...och göra något åt mig själv och försöka fixa resterna som är kvar av det som en gång var jag och ta mig ut med vännerna och dricka något glas vin, titta på folk och bara vara där livet pågår. För det är ju inte under filten i min soffa livet finns har jag förstått även om det är den platsen jag gillar allra mest nu.

Ibland får man helt enkelt inte lyssna på sig själv utan tvinga sig till saker som känns jobbigt men som man vet kanske blir rätt okej när man väl gör det där sakerna.

Så i kväll blir det klänning och höga klackar. Jag behöver få bli tittad på lite. Känna mig som jag en gång kände mig "Värsta het" som någon alltid sa till mig! Men om det hjälper tror jag knappast. Inte just nu. Men snart kanske...

Få se om det går att fixa till "det här"
Om jag anstränger mig kanske jag själv tror på det!
Ja puss o hej!

7 kommentarer:

  1. Hoppas du får en kanonbra kväll, det är du värd efter allt krångel Petra! Kram

    SvaraRadera
  2. Petra.
    En klyscha:
    Livet blir inte roligare än man gör det.

    Ut i natten och sväng din kurviga lekamen!



    kram

    SvaraRadera
  3. Ha en underbar kväll nu gumman! =o)

    Kram

    SvaraRadera
  4. Petra, Petra, Petra....!
    Du må ha en hel del saker som inte är till din fördel men jag måste säga att jag är imponerad av ditt sätt att sätta ord och bild till dina känslor - Tycker du producerar en välskriven och intressant blogg!

    /N.

    SvaraRadera
  5. Anna o Dixie> Ja så trevligt det nu går att ha på krogen!

    Kramaren> Lika klok som vanligt!

    Nisse> Ja du nog finns det mycket med mig som inte är till min fördel men det är ju liksom jag!
    Men tack för de snälla orden om min blogg!
    Tur jag gör något bra ;o)

    Kram

    SvaraRadera
  6. Du är värsta het. :)

    /P

    SvaraRadera
  7. P> OHHHH YEEEEES I AM!!!!

    Haaaallelulia!!

    Hihi, tack!!

    SvaraRadera