Related Posts with Thumbnails

torsdag 18 februari 2010

Dagens minne!

Klicka på bilden så blir jag STOR!
Jag tror jag ska börja med att lägga in "Dagens minne" för att försöka påminna mig själv om bra tider som varit och försöka hitta tillbaka till just den känslan jag hade just då!

Så första "Dagens minne" får bli den här bilden på mig på en kryssning med mitt dåvarande ex. Vi var nykära och hade en helt underbar resa ihop. Jag jobbade på radiostationen då och Stena Line som vi åkte med var mina största kunder så de hade ordnat sviten till oss på båten.

Som jag känner mig på bilden skulle jag vilja känna mig nu. Lycklig och med vinden i håret och tillsammans med någon som jag älskade och hade det bra med.

Men just nu hade jag nöjt mig med den lyckliga känslan och vinden i håret...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar