Related Posts with Thumbnails

torsdag 18 februari 2010

Jag borde...

...städa. Borde tvätta och byta sängkläder. Jag vågar inte säga när jag bytte sängkläder sist men jag lovar det finns skäl till att jag drar på det men nu borde jag slänga ut de tillsammans med allt det andra jag försöker få bort. Jag borde så väldigt mycket men jag sitter fast.

Nu ska jag gå och titta på en lägenhet i alla fall. Jag har redan en känsla av att det inte är något jag kommer vilja ha men jag behöver komma ut, andas lite frisk luft.

Och han är tyst. Sista messet fick jag halv två i natt efter att jag lämnat honom på msn för jag tröttnade på att vänta som han bad mig för han pratade i telefon. Då var klockan halv tolv. Långt samtal...

Jag är varken ledsen eller förvånad. Den där katt å råttaleken ska tydligen alltid råda. Men som sagt, jag finns här, har ingen bråska och tar allt för vad det är.

Just nu ingenting...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar