Related Posts with Thumbnails

fredag 5 februari 2010

Jisses...

...bara en timme kvar!!

Och jag lyckades smita iväg på toa också trots att det varit full rulle här hela tiden. Fan också om det inte blir något med butiken. Det är ju det här jag vill göra och har längtat efter. På måndag kommer jag att stega upp till hyresvärden och ta ett snack med honom även om det inte är MIG han vill prata med men nu SKA han få prata med mig ändå. Jag ska säga honom vad jag tycker och känner och hur illa de har skött det här. Det är MIN framtid de leker med.
*muttrar*

Snart får jag bege mig hemåt i alla fall, eller ja det som varit mitt hem sen i tisdags. Gud vad jag längtar till soffan. Funderar på att låna badkaret och värma upp min frusna kropp. Har ju inget hemma så jag kanske skulle passa på nu när jag är själv i lägenheten.

Om jag inte blir överfallen på vägen hem. Liiite rädd är jag allt att gå ensam på kvällen i Stockholm!

Lilla jag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar