Related Posts with Thumbnails

torsdag 11 februari 2010

Tillbaka på brottsplatsen!


M&M ville ha med mig på en fika och jag behövde få komma ut och framför allt få göra mig något folklig. Duscha för första gången på fyra dagar och dra en borste genom ett nytvättat hår och tom måla till mitt bleka ansikte.
Vi träffades på vårt stammisfik och jag lyckades faktiskt få i mig lite mat trots att jag på något sätt kände mig lite låg igen när vi pratade om allt runt omkring mig just nu.

Det kändes ännu jobbigare när jag senare hälsade på hos Azita. Att sitta där utanför min gamla butik, den lokalen som jag fortfarande inte vet om den blir min så jag kan öppna min nya butik.

Just nu struntar jag i om jag får bo på gatan, jag inte klara mig ekonomiskt eller att jag fortfarande känner av en viss saknad efter Honom för det enda jag kan tänka på just nu och som är det allra viktigaste är min framtid vad det gäller min verksamhet. Jag vill bara få VETA om jag kommer ha någon ny butik i april för vet jag bara det kan jag slappna av och vet att allt annat ordna sig efter hand.

I morgon ska jag få ett samtal från en hos fastighetsägarna men jag kan slå vad om att jag inte kommer bli klokare efter det utan kommer få vänta ytterligare några veckor!

Blir fan knäpp i huvudet snart...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar