Related Posts with Thumbnails

söndag 21 februari 2010

Skickar ett sms...

...till världens bästa Emma:

- Har du lust med söndagsmys med mig? Sista gången i denna lägenheten för nästa helg flyttar jag!

- Jag är ju på Lanzarote, blir svårt med söndagsmys. Vart flyttar du?

Åhh, jag som verkligen ville träffa henne och äta pizza och smågodis i en varsin soffa under snedtaket på min vindsvåning där tv-rummet befinner sig.

Jag berättar vart jag ska flytta och trycker på sänd och jag får svar på två röda...

- Det går säkert ha söndagsmys där också, svarar hon och ger mig massa kramar.

Ja jag längtar verkligen. Till mitt nya hem, där jag kan starta om och ha massa söndagsmys och helaveckanmys om jag vill det. Bada i badkaret med tända ljus och ta på mig rena kläder som hänger i min stora klädkammare som jag kan gå in i där kläderna hänger på fina rader utan att behöva slåss om det trånga utrymme som de får nu.

Men helst hade jag ju velat ha söndagsmys med någon idag...

Åhh vad jag längtar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar