Related Posts with Thumbnails

tisdag 11 januari 2011

Utbildning hela dagen...



...och givetvis är min älskling med och ligger brevid på golvet. Han är allas älskling så det går knappast någon nöd på honom. Vi går igenom alla de nya produkterna vi ska börja sälja nästa vecka men det känns som jag skulle behöva minst en månad för att få allt på plats i huvudet. Men på måndag är det skarpt läge.

Finns inte så mycket att tillägga idag. Hur intressant är det på konferens liksom? Ja om man såg den nya dokusåpan igår så går det tydligen att göra TV även om något så osexigt som just det. Här är det inga skandaler att skriva om i vilket fall. Inte ens lite ligga blir det för en stackars singel som mig. Här får man allt ligga ensam på hotellrummet med hunden som enda sällskap. Dåligt med material till min singelblogg just nu så nu gäller det att använda sig av mitt arkiv av gammal skåpmat. Men där finns en del i det där arkivet så jag ska nog lösa det också.

Nu är jag trött och har som sagt inget vettigt att skriva så jag ska sluta babbla skit.

Hej hopp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar