Related Posts with Thumbnails

torsdag 6 januari 2011

Hemmafixardag!

Jag har försökt i veckor att ta tag i det här. Mitt hem. Att fixa med saker som måste göras, städa upp, rensa och få lite struktur men jag kommer alltid bara halvvägs sen lägger jag ner och snart är det lika stökigt igen. Men nu måste jag skärpa till mig och få tummarna ur.

Fick en idé när jag såg bilden ovan. Tycker det var lite fint att ha smycken så där i det fina lilla kakfatet. Skulle passa perfekt på min gamla byrå i sovrummet bland alla de andra smyckena. Ett sådant får jag nog leta upp på nån loppis eller antikaffär.

Så om jag bara kan släppa den här jävla datorn nu och fortsätta med det jag höll på med så kommer lägenheten säkert vara fin och prydlig till kvällen.

Då bjuder jag er på städfika.
Okej?

2 kommentarer:

  1. Petra.
    Städfika?
    Ja tack!



    kram

    SvaraRadera
  2. Lovar att höra av mig så fort det är skinande rent ;o)

    Kram

    SvaraRadera