Related Posts with Thumbnails

onsdag 5 januari 2011

Godeförmiddag!

Jag har träningsvärk. Mina innelår spänner och musklerna känns som hårda knutar. Men det är en skön smärta. Nu vet jag att jag är på gång. Min hals värker. Eller den känns mer så där rivig och irriterad och jag har inte tid att bli sjuk nu. Behöver min friska kropp till att träna med. Och måla. För igår köpte jag fin nougatfärg till min ena vägg i sovrummet som i ett års tid har tittat på mig med sitt hånfulla lila leende. Nu ska den hemska lila färgen ändras om till behaglig nougat. Snart. Kanske inte just idag. Men snart.

Nu ska jag börja den här dagen med det bästa. Stunden med frukost i soffan. Dagens första kopp kaffe. Finns inget som känns så behagligt i kroppen som det. Skulle vara en kram då!

Så kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar