Related Posts with Thumbnails

måndag 3 januari 2011

Gamla favoriter!

Sitter vid min gamla dator. Där massa minnen finns. Bilder från förr. Från stunder jag vill bevara i mitt hjärta för evigt men det finns också bilder på personer som det bara gör ont att se. Bilder från möten som påverkat och lämnat spår. Och så tusentals bilder på mig. Ja, jag är en linslus. Tyck vad ni vill. Det är fritt fram. Men bara för att det här är min blogg så gör jag vad jag vill (trots att vissa vill spy galla över mig och mina bilder) så lägger jag upp några gamla favoriter jag hittade nu. För att det är bilder som påminner om de där stunderna jag vill bevara i mitt hjärta och någon bild för att jag tycker jag är fin och så någon för att jag tycker om att se mitt långa hår jag en gång hade (saknar).

Japp, så nu gör jag det!








4 kommentarer:

  1. Meeen... tar ju sån tiiid!
    Är det inte bra som jag har det nu :o(

    Ja M, mannen i mitt liv du vet ;o)

    Kram på er!

    SvaraRadera
  2. Men jo, såklart! :) Men du har så tjockt o fint hår :) Och du saknar det ju? :p

    SvaraRadera