Related Posts with Thumbnails

fredag 28 januari 2011

Close!

Efter en lång tågresa var vi framme vid den fina herrgård vi ska ha vår stora kick off på. Det var ett ett kärt återseende för mig då jag varit här tidigare när jag jobbade på radion. Det ligger underbart vackert vid en sjö i den Jönköpiska skogen så nu är jag väldigt nära mina egna hemtrakter.

Kollegorna var lagom glada av all den flytande färdkosten men själv hade jag vett att hålla mig nykter då min bakfylla inte hade varit rolig att dras med i dag. Jag sparar mig till den stora festen i kväll.

Natten har jag tillbringat i en kollegas säng. Men nopp, inga snakskiga detaljer då vi bara myste genom att ligga sked och det var precis lagom med närhet som jag så väl behövde. Skönt att få somna med en arm runt midjan och få vakna och lägga kinden på ett varmt bröst. Det är bättre än allt sex i världen.

Nja... nästan då!




2 kommentarer: