Related Posts with Thumbnails

torsdag 13 januari 2011

Bläää....

Ungefär så. En sån där dag då allt liksom går emot mig. Varenda samtal på jobbet har varit av dra-åt-helvete-sorten. Antingen slänger de på luren i örat på mig eller är de bara allmänt otrevliga och i min mening bara jävligt dryga. Mailen jag får är av samma sort. Kunder som hotar med jurister för att de själva inte hör av sig i tid och bla bla bla.... Vill gå hem NUU!

Och jag har nog hela kroppen full av PMS för jag vill bara gråta hela tiden och ingenting, och då menar jag verkligen INGENTING känns roligt just nu. Kan jag gå och lägga mig och sova en vecka kanske?

Klockan fyra ska jag sätta mig i den där fåtöljen och jag har nog inget vettigt att säga alls mer än TYYYCK SYYYND OOM MIIIG och så gråter jag en skvätt. Men senare i kväll ska jag motvilligt ta mig till gymmet för jag tror att det kommer vara bra för mig. Fast speciellt sugen är jag inte. Vill hem och lägga mig i soffan under en filt och mula in choklad i truten.

Fan vad jag hatar de här dagarna! Hur många såna finns det egentligen?

4 kommentarer:

  1. Det finns lika många sådana dagar som du bestämmer dig för att ha dem. Tyvärr är det så krasst.
    Men gå till gymmet och ge dig själv en rejäl genomkörare så vet jag att det kommer kännas bättre.
    Lycka till.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Mmm mycket så är det ju men ibland är det svårt att stå emot när det sliter i en. Lätt att bli svag och ge vika!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Tråkigt att du inte hann fika idag, vi kanske ses imorgon istället...? Kram

    SvaraRadera
  4. Jag hoppas vi ses i morgon vännen!
    Då blir jag glad :o)

    Kram

    SvaraRadera