Related Posts with Thumbnails

lördag 22 januari 2011

Kött och blod!

Behöver närhet. Nej inte den närhet jag hade i natt. En vän från förr som lät sina händer mjuka upp mina fötter och en arm runt min midja när vi intog sömnen ihop. Jag behöver närhet av kärlek, åtrå och passion.

Trött på bekräftelse genom ettor och nollor och ett namn på en mobildisplay. Behöver närhet och värmen från kött och blod. Bekräftelse som viskas i mitt öra av en hes manlig röst.. På riktigt. Inte som ord som skrivs av händer över ett tangentbord i brist på riktig kärlek.

Trött på att se vackra män på en rörlig bild på en flimrande skärm. Prata men ändå inte höra ord. Behöver nakenhet mot min hud, känna en doft från en manlig kropp. På riktigt. Låta mig förföras av en känsla i mitt bröst. Av kemi mellan två som möts i verklighetens land. Inte i en rymd utan mänsklig kontakt.

Finns det?

2 kommentarer:

  1. Precis så känner jag med.. glad att den här jävla datorn finns, men faaaaan va trött jag är på den sortens kontakt.. vill ha RIKTIG kontakt.

    SvaraRadera
  2. Ja du ia, ska vi börja leva lite mer i verkligheten kanske ;o)

    Kram

    SvaraRadera