Related Posts with Thumbnails

lördag 15 januari 2011

The Partypingla is DÖD!

I vilket fall känns det så. När alla vännerna ska ut på krogen och vill dra med mig på fest men jag kan inte göra slut med soffan. Jag somnade som en stock efter en runda på gymmet och en snabbis på stan. En liten stödvila bara men den fick mig mer trött än pigg så därför sitter jag nu här själv medan vännerna gör sig redo för krogen. Jag må vara tråkig men jag tror ändå jag kommer känna att det var rätt beslut i morgon när jag klockan tolv ska sätta mig i bilen och köra de 40 milen till Ö-vik där vi ska tillbringa de närmaste veckorna.

Sen är inte min mage speciellt partyvänlig just nu. Jag släpper ut gaser som hade fått de att behöva utrymma lokalen om jag hade varit där. Kan knappt vara i närheten av mig själv. Prutt, prutt!

Är det nån mer än jag som sitter hemma denna lördagkväll och är tråkig och fiser?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar