Related Posts with Thumbnails

onsdag 19 januari 2011

I morgon bär det hem...

...och längtan kryper i min kropp för jag vill hem till lakanen i min säng, min nystädade lägenhet och doften som möter mig i dörren. Jag har huvudvärken från helvetet så leendet på bilden är inte på riktigt utan ett leende till någon som ville se. Någon som skickade ett sms fel idag som hamnade hos mig och tycke uppstod. Så konstigt. Så roligt. Eller någon som leker en lek med mig igen. Många gör ju det. Jag hamnar ofta i klorna på skojare. Såna som har till uppgift att leka med hjärtan.

Han beskrev en man jag drömt om. Så det kan nog inte vara på riktigt. Hur stor är chansen? Jag får ett sms som hamnat på villovägar och så är det mannen i mitt liv.

Ska sluta drömma nu!

5 kommentarer:

  1. Skit i stavningen,jag har en läkare som stavar,hemoröjder,när det heter homoröjder.Så de så.Din syssling.

    SvaraRadera
  2. Vad, vad , vad?
    Berätta mera.... :)

    SvaraRadera
  3. Hahaha Happy Cat jag skriver nog mer om det på den andra bloggen. Singelbloggen.
    Har du adressen dit?

    Kram

    SvaraRadera
  4. Hemrrojder heter det! /Stavningspolisen

    SvaraRadera