Related Posts with Thumbnails

söndag 23 januari 2011

Suck!

Blir jag förvånad?
Knappast...

Besöket uteblev och inte ens ett sms från honom om varför. Jag bryr mig föga men blir mest irriterad över att jag redan innan förstod att det skulle bli så. Men jag trodde inte ens han skulle höra av sig men det gjorde han ju men tre timmar senare dyker han likt förbannat inte upp.

Han kommer få smisk på bara stjärten om han någon gång masar sig hit den lilla snorvalpen.

Fan, jag som var lite hångelsugen!

8 kommentarer:

  1. Men vad är det för självisk idiot som gör så!?

    Louise

    SvaraRadera
  2. Ja du, det undrar jag också.
    Mycket snack på den där killen i vilket fall men jävligt liten verkstad.

    SvaraRadera
  3. Vilken korkad typ! Om jag fick ett sådant erbjudande så skulle inte vilda hästar kunna hålla mig därifrån... ;-) Nåja... jag är ju en sådan som kommer om jag bokat något... Jag skulle i alla fall ringa återbud om något oförutsett hände... Att inte ens göra det är ju... Grr! Oartigt och egotrippat!

    SvaraRadera
  4. Du ger honom väl ingen ny chans???
    Kram

    SvaraRadera
  5. Ja det ska bli kul att höra ursäkten om han vågar höra av sig!

    Kram

    SvaraRadera
  6. Nej M det ska jag nog inte va?
    Om han inte har en jääävligt bra ursäkt, men vad skulle det kunna vara liksom.

    Kram

    SvaraRadera
  7. Arr hoppa av ett avtalat möte utan att avboka, så är det nästintill bara eget dödsfall som är giltig frånvaro orsak. (Om det är en väldigt trevlig person så kan en lätt koma också vara okej.)

    SvaraRadera
  8. Ja vi får väl se vad ursäkten är men tror knappast det är lätt koma :o)

    Kram

    SvaraRadera