Related Posts with Thumbnails

söndag 16 januari 2011

On the raod again!

Jag känner inte alls för att sätta mig i en bil och köra 40 mil just nu. Det är söndag och den ska man tillbringa hemma i lugn och ro. Inte behöva tillbringa den i en bil för att ta mig iväg på jobb. Men så är det sagt och så får det bli. Kollegorna vill åka redan vid tolv men själv är jag inte ens halvfärdig. Jag sitter bara och njuter av min fina städade lägenhet men det är väl bara att dra sig upp ur soffan och packa den där förbannade resväskan IGEN.

Hade sett fram emot en månad hemma i Gävle. Så var det meningen från början. Att vi skulle jobba på hemmaplan och ingen var gladare än jag som tillbringat alla veckor på hotell sen jag började i augusti över att få sova i min egen säng men tji fick jag. Enda fördelen är att vi ha nya produkter men jag hade knappast räknat med att få ge mig iväg längre än vad vi någonsin varit innan. Men det är bara för några veckor, sen blir det tydligen Uppsala igen och dit är det lagom avstånd.

Bla bla bla, ska inte tråka ut er med mer jobbsnack utan lämna er för att packa.

Tänk på mig som får sitta i en bil hela denna söndagen :o(

2 kommentarer:

  1. *tänker på dig och rättar till filten om mig halvliggandes i soffan med datorn i knät*

    SvaraRadera
  2. Hahaha tack för den ia :o)

    Ha det så mysigt!

    Kram

    SvaraRadera