Related Posts with Thumbnails

lördag 13 mars 2010

Vissa saker...

...tar på krafterna. Känns som jag sprungit ett maratonlopp men det enda maraton jag haft är med mina känslor hela dagen.

Varit jobbigt rent allmänt, känslosamt och besvärligt med malande tankar och idag kom även ett brev i brevlådan som jag trodde jag skulle slippa och det gjorde att jag föll ytterliggare ett snäpp och ibland blir hopplösheten för tung att bära så idag har litervis med tårar runnit ner för mina kinder.

Men jag försöker någonstans att hålla hoppet uppe och tankar som att allt har en mening försöker jag mer än någonsin att fokusera på. Allt löser sig och allt blir bra.

Snart...

3 kommentarer:

  1. bra att du har mamma där :) mammor är bäst. kram!

    SvaraRadera
  2. Visserligen sägs det ju att man får det man tål, men det borde finnas gränser...
    Självklart ordnar det sig i slutänden och då lär du uppskatta allt på ett helt annat sätt än om allt blivit serverat på silverfat, även om fatet ibland skulle uppskattas ;-)

    Allt gott till dig!

    SvaraRadera
  3. Jag har inte riktigt hängt med här den sista tiden.

    Men vad är det som hindrar dig med att starta upp den nya butiken? Jag fattade det som att du hittat en lokal som skulle passa bra?

    SvaraRadera