Related Posts with Thumbnails

tisdag 23 mars 2010

Vi pratar i telefon...

...i nästan två timmar och trots att jag hatar att prata i mobil så länge för att örat blir alldeles varmt vill jag inte sluta för han får mig att skratta om och om igen. Vi retar varandra för varandras dialekter och pratar om hur han luktar och det visar sig att han har en av mina favoritparfymer. Han frågar om min butik och det slutar med att jag skrattande berättar hela min eländiga historia och förvånas över att han orkar lyssna och fast att vi inte känner varandra säger han precis de sakerna jag vill någon ska säga när man behöver det som bäst.

Det är enkelt, lättsamt och tiden flyger iväg och när vi lägger på har jag en glad och upprymd känsla i magen.

Några minuter senare får jag ett sms...

Kul att prata med dig. Nu har jag gått och lagt mig.
Sov gott.
Kram

2 kommentarer:

  1. Ibland är det just folk man inte känner som är dom som säger dom saker man mest behöver höra. Och som kan se saker och ting mer objektivt.

    Låter som ett mysigt samtal. Sitter här och ler.

    SvaraRadera
  2. Ja jag behövde det... få skratta lite och känna lite värme!

    Kram

    SvaraRadera