Related Posts with Thumbnails

tisdag 16 mars 2010

Och inte ett skit...

...har jag hört från de här typerna heller!
Konstiga människor som tar kontakt med mig och bestämmer möte två gånger men bokar av och ska höra av sig igen men inte ett ljud jag har hört sen.

Ärligt talat så bryr jag mig inte ens för jag hade ändå ingen lust att flytta till Stockholm även om jobbet verkade vara riktigt bra.

Vet fortfarande ingenting men jag funderar mer och mer på att jag kanske borde ta ett vanligt jobb och lägga planerna på en ny butik på is ett tag. Det är egentligen det jag allra helst vill, driva eget och få sköta mig själv men den förra butiken blev en dyrköpt historia med facit i hand och jag vill inte hamna där igen.

Har sökt ett jobb men vill inte berätta någon om det ännu för det kan vara lite känsligt, men det är ett jobb som jag hoppas lite på men vi få se helt enkelt hur saker och ting blir.

Önskar jag visste NU!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar