Related Posts with Thumbnails

fredag 19 mars 2010

Önskar jag var kall som is...

...och inte var så jävla känslig men just nu klara jag bara inte av elaka påhopp av folk som gömmer sig bakom anonyma kommentarer. Såna som kommer in och läser de senaste inläggen i min blogg och bildar sig en uppfattning och helt plötsligt tror de har full koll på VEM jag är, HUR jag lever mitt liv och VAD jag gör och INTE gör.

Har man följt mig de senaste året eller känner mig så vet man att jag knappast ligger och pillar naveln i soffan och lyfter socialbidrag för att jag inte ORKA göra något annat. Och egentligen borde jag inte ens försvara mig men eftersom jag själv mår så jävla dåligt över att jag befinner mig där jag gör just nu och föraktar mig själv för att jag hamnat här så gör det JÄÄÄÄVLIGT ont att få såna påhopp. Ja det är en öm tå för mig. Jag har klarat mig själv sen jag var 18 år och aldrig bett om hjälp och nu när jag hamnat i en situation som är mig övermäktig har jag helt enkelt blivit tvungen att ta till den hjälp jag kan och det satt långt inne innan jag till slut gick och bad om den hjälp jag faktiskt är berättigad till.

Att då få höra att jag jämt ligger i sängen och bara springer omkring i högklackat och fikar hela dagen är som att ge mig en käftsmäll rakt i ansiktet. Jag hatar att vara arbetslös och mår skit över att inte kunna klara mig själv och hela mitt liv är upp och nervänt och jag kämpar med näbbar och klor för att komma ur det här antingen genom att öppna en ny butik eller att få ett annat jobb. Är det någon som tvivlar på det då undrar jag vad fan det är ni har missat i hela den här soppan?

Ni som har följt mig hela den här vägen behöver jag inte dra hela den historian för men ni idioter som kommer hit och läser mina senaste inlägg och sen bildar er en uppfattning om mig vill jag bara vänligt men bestämt be er att avlägsna er härifrån eller i alla fall ge fan i att slänga er grundlösa skit i kommentarsfältet. Och har ni några frågor angående mitt levene eller min rätt till bidrag eller inte så kan ni maila mig så kan ni få den korta eller långa versionen, eller läs bloggen från början.

Från och med nu tänker jag inte publicera några fler jävla fega anonyma påhopp eller felaktiga anklagelse mot mig och framför allt ska jag inte ägna det någon energi mer än vad jag gör i det här inlägget som får bli det sista i den här frågan.

Nu ska jag lägga mig i soffan och pilla naveln igen och kanske beställa en pizza som jag ska betala för mina egna pengar som jag själv gjort mig förtjänt av!

FUCK OFF och ha en trevlig kväll!

3 kommentarer:

  1. Skit i idioterna.. de tar för mycket energi.. bort med dem och låt det rinna av dig.. Idioter är vad de är.

    SvaraRadera
  2. Ja jag försöker verkligen...

    SvaraRadera
  3. Alla har väl rätt till hjälp, och det har du med. Upp med hakan ;)

    Idioterna bemödar jag mig inte ens att ge en extra kommentar. Instämmer bara i "FUCK OFF!"

    SvaraRadera