Related Posts with Thumbnails

lördag 20 mars 2010

Hur botar man ensamhet?

Genom att låta sig flirtas med och i kväll har det av någon konstig anledning mailats, sms:ats och ringt på min mobil oavbrutet.

Fick sms av en gammal fling på dan idag och jag blir alltid lite smått irriterad när han hör av sig för han döljer knappast vad han är ute efter. Frågade om jag ville ha sällskap i kväll och ja det ville jag faktiskt men gjorde klart för honom att var det sex han ville ha så kunde han glömma det och blev ännu mer irriterad över att jag skulle behöva ge en förklaring till varför jag inte ville. Jag frågade honom om det inte var lika intressant längre då och han svarade att vi kan höras av när jag mår lite bättre. Jo man tackar! NOT!!!

Sen skickar Magnus ett mobilnr till mig som tillhör en kille jag hittade på hans facebook som jag nämnde för honom att jag tyckte var söt och frågade vem det var. Tydligen hade han tyckt jag var snygg och ville bli presenterad men jag hann före och skickade honom ett sms i kväll så vi messade lite och tja... det var väl trevligt. Vi kommer säkert att få tillfälle att ses någon gång.

Härom veckan skickade en kille mail till mig på facebook och frågade vem jag var. Jag svarade nog lite kyligt för han kallade mig svårflirtad och ja.... jag känner mig grymt svårflirtad men i kväll mailade vi lite fram och tillbaka och ja... jag måste väl erkänna att det tydligen finns trevliga killar där ute.

Och i kväll ringer telefonen. Det är R som jag brukar träffa när jag är hemma i blekinge och hälsar på. R som jag var förälskad i för några år sen. Han bor i Uppsala och jobbar där nu och undrade varför jag inte kom och hälsade på. Ja eller varför kommer inte du svarade jag. I vilket fall ska vi höras och ses snart. Han får komma till gävle så ska jag visa honom stan.

Jaja det är ju tur man kan bli lite road på elektronisk väg när man sitter här i sin ensamhet.

Men jag vet inte... min radar fungerar inte riktigt. Kanske måste lämna in den på service eller nåt!

Som sagt... don´t let your mind stop you from having a good time...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar