Related Posts with Thumbnails

måndag 8 mars 2010

Jag vill...

...ömsa skinn, krypa ur mitt skal, det som ska föreställa mig, lämna det kvar på marken och sträcka mig mot himlen i en ny vacker kropp och börja om på nytt.

Jag vill bli fri, jag vill bli hel, jag vill bli det jag egentligen är. Jag vill födas på nytt och känna nytt syre i mina lungor och jag vill älska och bli älskad som den jag är. Vill vara en vacker fjäril som kläckts från det fula och lysa innifrån och mina ögon ska bara se allt det fina och lämna det gamla och aldrig mer se tillbaka på det som en gång var.

Allt ska vara nytt och min kropp minns inte längre det den kännt och nya känslor ska komma och fylla mig med liv och inget ska längre göra ont.

Min kropp är ny, min själ är ny och livet börja här och nu.

Just nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar