Related Posts with Thumbnails

onsdag 24 mars 2010

Det blev ändrade planer...

....för jag fick ett sms från ängeln Gabriel som undrade vad jag gjorde och eftersom D22 eller 23 inte hade dykt upp ännu och Mia var här och skulle hämta Jocko så åkte jag helt enkelt med henne till stan för att möta upp ängeln istället.

Vi träffades på Azitas cafe och hon himlade med ögonen när han kom gående för hon tycker han är sååååå snygg, hihi. Och ja... han är verkligen jätte fin och det charmiga med honom är att han inte alls verkar vara medveten om i vilken liga han spelar och det gör honom bara ännu finare. Solbränd efter resan till Rio de janeiro så det där vita leendet lyste ännu mer och gott luktade han också kände jag när vi kramade om varandra.

Det blev en lunch och som den gentlekvinna jag är bjöd jag honom men det var av ren uträkning för nu står han i skuld till mig. Vi har inte träffats sen i höstas så vi hade mycket att prata om och vi avhandlade allt från längtan, eller rättare sagt icke längtan efter barn, relationer, jobb och vad vi har för planer framöver och ju mer vi pratar ju mer tycker jag om honom men jag gjorde klart för honom att jag för länge sen lagt ner tankarna på honom eller att han någonsin ska se mig som flickvänsmaterial och jag berättade även om bloggen och att jag skriver om honom och att han tom har en egen etikett. Då skrattar han och tittar konstigt på mig och säger att du är bra underlig du och jag förstår INTE ALLS vad han menar.

Men han var ju speciell, och han är speciell men det är inte längre på den nivån men jag känner att skulle jag bara släppa in lite mer av honom så skulle jag säkert kunna falla igen men nu nöjer jag mig med att få vara hans vän. En riktigt fin vän!

Och nästa gång han är hemma blir det vin, ost och sex... eller jag menar ju kex. Och eftersom han står i skuld till mig blir det han som står för vinet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar