Related Posts with Thumbnails

onsdag 31 mars 2010

Idag är jag glad och lite pirrig...

....dels för att jag fått en ny tid till intervjun så jag får bege mig till Malmö på tisdag och dels för att jag ska få göra en sak. Man kan säga att Andrea gav mig en liten present igår, en upplevelse som jag nu inte kan sluta att tänka på för det är något jag verkligen ÄÄÄÄLSKAR och som jag gjort en gång innan och har funderat länge på att få göra igen. Och nu ska jag få chansen... Önskar jag kunde berätta men vet att det finns folk som skulle få ont i magen och reta sig därför håller jag det lite för mig själv ännu, hihi. Men GUUUUD vad kul det ska bli!

Så idag får det bli en runda till arbetsförmedlingen för att försöka få hjälp med resan till Malmö för min ekonomi tillåter knappast den typen av utsvävningar. Och så får jag en chans att hälsa på familjen hemma i Blekinge också för att fira min födelsedag. Ja jag fyller ju som sagt 25 år snart... vadå??? Det är visst 25 jag fyller!!!

Frågor på det???

11 kommentarer:

  1. Man får ju inte fråga efter en dams ålder, men vart tror du att du befinner dig om 12 år... om du nu fyller 25 nu?

    SvaraRadera
  2. Haha då har jag blivit vuxen äntligen och betydligt mognare än jag är nu. Då gör jag såna där vuxengrejer som lagar söndagstek och läser kultarsidorna och ha slutat att ha fötterna på bordet :o)

    SvaraRadera
  3. Är det verkligen så det är? Jag menar... då fyller du hmm... 37 om 13 dagar... 37 är väl ändå ingen ålder. Då kan man ju fortfarande vara lite av ett barn utan att skämmas. Hoppa i sängen o så där. ;)

    SvaraRadera
  4. jag fyller också 25 i år, förresten. visst är det en bra ålder? :D

    SvaraRadera
  5. ja, jag har frågor på NÄR du tänker avslöja vad du ska göra :p

    SvaraRadera
  6. Meeeeeen Tooooony!!! Hur kan du vara så taskig och hänga ut min ålder på det där sättet ;o)
    Jag lovar att IIIINGEN hade vetat det annars. *fniss*

    Nostalgia du har fattat det här. 25 RULES!!

    Hmmm.... få se när jag tänker berätta!!

    SvaraRadera
  7. Va? Vad har jag gjort nu? :P
    Jag har INGEN aning om varför du reagerar så där... menar du att du inte fyller 25? Hahaha!!

    SvaraRadera
  8. Med tanke på din enorma egofixering är det inte svårt att gissa att du ska på fotografering. Naken. Ska daniel vara med, eller får han bara bilderna när de är färdig retuscherade?

    SvaraRadera
  9. Vill du ha några bilder i så fall eller för jag verkar ju vara din stora idol...

    Daniel??????

    SvaraRadera
  10. Magister daniel tänkte jag såklart på. Ja tack. Mailar du dem eller?

    SvaraRadera
  11. Ja om du ändå vågade ge mig din mailadress....

    Men du vågar ju bara gnälla och spy galla anonymt!!!

    SvaraRadera