Related Posts with Thumbnails

fredag 26 mars 2010

Helvete också....

....vad arg jag blir på mig själv ibland. Eftersom jag inte jobbar och alla dagar ser lika ut och tiden tydligen flyger iväg så har jag inte längre koll på vilka datum det är.

Just när jag satt mig till rätta på tåget ringer telefonen.

"Skulle inte du och jag ha ett möte nu kl 12?"

Herre gud jag var ju helt övertygad om att anställningsintervjun var NÄSTA fredag, inte IDAG!!!!

Jag skämdes som en gris och bad miljoner gånger om ursäkt. Hur fan kunde jag ta så fel?? Jag har ju tom skrivit upp datumet men inte fan hade jag koll på att det var NU!!!

Som tur är verkar hon väldigt intresserad av att träffa mig ändå men det dröjer flera veckor innan hon är i Stockholm igen så frågan är om inte jag ska ta en tripp hem till Blekinge och åka vidare till Malmö för ett möte med henne. Det ville hon gärna annars skulle vi boka ett nytt möte i Stockholm om några veckor.

Fan, fan, fan....

8 kommentarer:

  1. Nää... =o(
    Men det är ju ett gott tecken att hon fortfarande vill träffa dig!

    Ha nu en bra helg!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Men fy vad sugit!!
    Gott att hon ändå inte vände ryggen till, utan fortfarande är intresserad :)

    Lycka till vad du än bestämmer dig för!

    SvaraRadera
  3. men då, vad pinsamt.
    har du möjlighet är det nog bra att åka ner till malmö, visar på engagemang och intresse! :D

    SvaraRadera
  4. Ja det kommer nog bli en tripp ner. Och jag vet att arbetsförmedlingen kan betala resan när det är anställningsintervju.
    De behöver väl inte veta att jag passar på att träffa familjen.
    Eller???

    SvaraRadera
  5. Det har ju inte AF med att göra... de betalar för resan, då du ju faktiskt ska på en intervju. Vad du gör mer ska dom skita i :)

    SvaraRadera
  6. Klart du ska åka till Malmö. å så sover du hos oss i Lund. Blir ju perfekt :D :D :D <3

    SvaraRadera
  7. NÄR du kommer till Blekinge hoppas jag på förvarning, för då MÅSTE vi ses!! Kram

    SvaraRadera