Related Posts with Thumbnails

lördag 20 mars 2010

Let the game begin!

Efter att ha läkt något sådär efter en kraftig spelarskada tänker jag ge mig ut på planen igen. Något försiktigt och avvaktande, kanske börjar som avbytare på bänken bara för att se hur spelet fungerar och studera teknik och taktik men framför allt kommer jag att ha skyddsutrustning den här gången för att inte få såna långvariga skador igen som tar tid att läka. Och då räcker det inte med knäskydd och hjälm utan den här gången kommer jag att vara mer rustad än en hockeyspelare.

På planen kommer jag bjuda in flera spelare men inte ge någon mer ansvar än någon annan utan alla ska få spela på samma villkor Men framför allt kommer jag inte vare sig bilda pakter eller gå i närkamp med någon förrän jag själv känner mig redo för det igen och några spelarfavoriter kommer jag vänta med att utse.

Reglerna är lätta och följer alla bara de så kommer spelet att kunna flyta på bra utan några större misstag och blesyrer. Det är alltså MINA regler som gäller och har man problem med det så kan man lämna planen DIREKT!

So...let the game begin!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar